Mar 25, 2007

Uusi haaste!

Kettuterroristin kmsu haastoi minut viinikoneeseen.. Tässä tulos:

Olá olet Sangiovese

Tulen Toscanan kukkuloilta, olen aito ja rustiikkinen Sangiovese. Minulla on asiat hyvin, olen positiivinen luonne. Vaalin terveitä elämäntapoja. Pidän luonnossa samoilusta läheisteni kanssa. Ystävät pitävät minua luotettavana, vaikka saatan joskus olla heille hieman tyly mutta onneksi he tuntevat minut hyvin. Elämästä ei pidä tehdä turhan monimutkaista, parhaat asiat ovat kuitenkin yksinkertaisia. Mottoni elämään onkin – asiat eivät hosumalla parane.

Sovin hyvin yhteen reilusti yrttejä sisältävien ruokien kera. Nautin pitkään haudutetusta, tyyliltään varsin rustiikkisesta ruoasta, josta näpertely on kaukana. Koska usein olen melko hapokas, niin kestän mainiosti myös ruoan hapokkaita ominaisuuksia. Kermaiset pastat pyöristävät mukavasti terhakkaa luonnettani.

Ja osui muuten aika hyvin oikeaankin ;) pitääkin alkaa maistelemaan Sangioveseä..

Haasteena oli siis seuraavaa:

Haaste:
Tee testi nimeltä "mikä on sinun rypälepersoonasi". Haasta sitten kaksi kaveriasi tekemään testi.
Testi on osoitteessa http://www.viinilehti.fi/viinikone/
Haastan mukaan Keittokomeron Sohvin ja Puolenkilon Oliivian.



1 comment:

Anonymous said...

Ihmeesti näissä testeissä aina asiat osuu oikeaan.;)

t: Kmsu